Кутията за всичко

Сексуален тормоз

Публикувано в за хората и..., реално/невероятно by Eneya на декември 4th, 2007

Преди малко на пожар ми писа една колежка от ФСС да съм гледала “Господари на ефира”, защото ставало нещо адски странно. Тъй като след това получих и от друга колежка подобен имейл въпреки омразта ми към синия екран седнах в 10 точно, да видя какво толкова е станало.

Моето лично отношение е следното.

Не може да се възползваш от правото си на преподавател и да си искаш секс. Просто не е правилно. Г-н Борис Ангелов не знам точно в кой свят си мисли, че живее и какво си мисли, че може да прави, но явно яко се е объркал.

Ок, ние сме Факултет по Журналистика, изисква се поне капка акъл, да се сетиш, че да изнудваш някой журналист не е много умна идея. Явно обаче социализмът здраво се е загнездил в главите на някои хора и трудно се изкоренява.

Честно казано, повече се смях на човека, отколкото да бях възмутена. “На винце, на ракийка”… да заколим и кокошката и веселбата ще е пълна. Не разбирам точно що за човек може да поиска секс за оценка. Намирам го за доста тъжно и пълна липса на себеуважение. Да не говорим колко сериозно подрива отношението спрямо СУ, което запада с всяка година.

Това по принцип е нож с две остриета. Не рядко преподаватели са били набеждавани за извършващи сексуален тормоз и наистина, не е като да няма подобни случаи, но това просто преминава всякакви граници на елементарно приличие. А и това е много лесен начин да си измислиш оправдание ако си просто мързел и не си учила. Пипкава работа си е това.

И все пак. За да я има тази политика, тази практика на раздаване на оценки, значи някой го е позволил. Не мога да изпитвам съжаление или да проявя разбиране към човек, който е способен да пристъпи принципите си. Защото сексът за оценка е една крачка преди секса за кола/сигурност и разликата между проституцията и “секса за” съвсем се размива.

Ок, може би аз съм в грешка, но как така мен нито веднъж не са ми намеквали нещо такова? Как от цял курс, аз бях единствената, с която професорът по стилистика не се закачаше? Със сигурност не съм грозна и със сигурност не изглеждам като гении. Значи какво остава? Не изглеждам елементарна и достъпна. Не казвам, че грижата за външния вид е лошо, това е последното, което бих казала. Но езика на тялото е нещо много сериозно и след като вече не сме в училище, а сме зрели, трябва да си много по-внимателен какви сигнали излъчваш. Според мен поне.

Не случайно се казва “каквото повикало, такова се обадило”, не знам точно колко сериозно е обяснявала студентката, че “тя такива неща не прави”, но като гледах поведението на Борис Ангелов, май не особено сериозно. Все пак, не знам що за човек е, така че няма да обвинявам. Само ще кажа - подобни случаи стават все по-странни и по-странни. Да видим какво ще стане след седмица. Беше странно това разделение на епизодите, което направиха Господарите, но те си знаят.

Утре ще допиша ако има за какво.

29 Responses to 'Сексуален тормоз'

Subscribe to comments with RSS or TrackBack to 'Сексуален тормоз'.

  1. Миглен said, on декември 4th, 2007 at 11:19 pm

    Между другото това ме подсеща за един виц:

    Посреднощ звъни телефонът на един професор. Един глас го пита:
    - Спите ли гад такава, щото ние тук се сбъркваме да учим?
    - Ми не, защо да спя? Занимавам се тук допълнително с две ваши колежки, а вие момчета учете.. учете.

    Иначе историята беше страхотна, вече СУ много запада с тоя облик който му придават.

  2. dzver said, on декември 4th, 2007 at 11:33 pm

    за 3 такива случая знам от пострадалите и за още съм чувал, все в моя университет (УНСС). Общото ми мнение от това, дето съм го слушал е, че преподавателите налитат на предизвикателни и слаби студентки. Това не прави престъплението по-малко, но обяснява защо на теб не ти се е случвало.

    По същия начин нито на мен, нито на някой от силните ми колеги някога са му искали подкуп. Но някои от по-слабите обедняха заради корупция (но завършиха).

  3. Боян Юруков said, on декември 4th, 2007 at 11:34 pm

    Веднага го свалям шоуто, че съм го пропуснал.

  4. nervousshark said, on декември 5th, 2007 at 6:22 am

    Прочети “Задочните репортажи” на Георги Марков, ще видиш откога се корени това у нас, и откога разни слаби и комплексирани хорица се възползват сексуално от жени в нужда. Най-лесно е да се обвини жертвата, това е и най-честия мотив в защитата на изнасилвачите - че са предизвикани, но докато у нас не се регулират нещата със сексуалния тормоз, ще продължава да има такива случаи. И то много. На всяко едно работно място почти ги има, във всеки един университет, а и ти е слаба фантазията колко жени са минали през това, но никога няма да си признаят, точно заради страха да ги посочат с пръст и да кажат “Ти си виновната”.
    И не може да се слага знак на равенство между жертви на изнудване и проституцията, въпреки че много често тя започва оттам.
    Ти си друго поколение, и виждаш нещата под друг ъгъл, но повечето жени над 30 са се сблъсквали с този проблем някъде, или техни приятелки и роднини, и едва ли някоя вярва, че нещата ще се променят скоро.

  5. Туиз said, on декември 5th, 2007 at 7:56 am

    Без да омаловажавам проблема (който нямам съмнения, че съществува), нещата не “се променят” просто ей така. Трябва някой да ги промени, да откаже да бъде тормозен, да си потърси справедливостта и да разнесе дебилите, които си позволяват да му искат секс, по целия университет, ръководство, студентски организации и медии. Точно в този случай всяка потърпевша, която си е замълчала, е позволила по същия начин да се отнесат към N на брой следващи нейни колежки. Виждала съм какво може да се случи на преподавател, който си беше позволил да се държи изключително непрофесионално, не бяха никак приятни за него неща. Но за да му се случат тези неприятни неща пострадалите от неговото държание отказаха да си замълчат в името на безпроблемното завършване. Така че колкото повече хора излязат от границите на послушание, които сами са си сложили, толкова по-добре. В тоя смисъл - браво на Господари на ефира, макар че така и не съм го гледала точно това предаване. Подходът им определено ми допада :)

  6. Бу said, on декември 5th, 2007 at 8:21 am

    А аз всъщност най-вече залагам на “Каквото повикало, такова се обадило”…
    Извинете, но - реално ли е да искаш оценка, когато не знаеш? Нормално ли е да очакваш някой за сините ти очи да те пусне да минеш?
    Добре - пропуснала е, била е в чужбина, човекът в прав текст й казва, че ‘така’ няма да може да мине. Чудесно. Седни си на задника за една година и прекъсни - и догодина не го пропускай, щом е толкова важно.
    И изобщо, всяка крушка си има опашка… Ако момичето не беше давало някакви аванси - той какво, от ясното небе й се е свалил отгоре и ‘ела да те опраша’ ли? Съмнявам се.
    Сега, ако девойката е била с палав поглед и някак го е подвела също да мисли, че може да има и ‘друг начин’ да я оправим ‘тая работа’ - е, това е друга бира. Да, той не би трябвало да подема играта и да заменя секс за оценка, това е безспорно, но девойката чий го крепи в дома на професора?
    Оставете социализма на мира. По света с див капитализъм също има сексуален тормоз. Това е човешко качество, не е причинено от социалния строй.

  7. Маркуча said, on декември 5th, 2007 at 9:37 am

    Ей го тук.

  8. Eneya said, on декември 5th, 2007 at 10:04 am

    Ъъ, тя в дома му не е ходила Бу, той я канеше. Снимките бяха в университета.

  9. Веселин said, on декември 5th, 2007 at 10:11 am

    Тоя й обясни как ще успее в живота, ако прави секс с него. Няма такъв нахалник…

  10. Owlsong said, on декември 5th, 2007 at 10:14 am

    Според мен момичето много ясно му даде да разбере, че не иска никакви такива неща от него. Какво по-ясно от тонът, с който му изкрещя “Не ме докосвай”, когато я погали по главата. То не език на тялото, направо няма как по-ясно да му се каже на един перверзник. А той дори не трепна от тази реакция, което ме кара да мисля, че и преди му е реагирала и затова не се изненадва, а наглото му поведение е благодарение на други студентки, които преди нея са минали през това и с удовоствие са влезли в леглото му. Което е срамно.

    Ей, само във БФ ли няма перверзници или аз съм извадила големият късмет да ми се размине?

    Енея, не, че нещо, но не мога да си представя, че цяла група освен един човек ще предизвиква преподавател чрез жестове на тялото. Може би просто си пада по всички хубави момичета. А и позволи ми да не се съглася, нищо лично,но външният ти вид е малко отблъскващ.

  11. Eneya said, on декември 5th, 2007 at 10:20 am

    @Owlsong Някога срещали ли сме се или просто си говориш наизуст? Иначе… въпрос на вкус драги. ;)
    И не че нещо, но ако ти кажа какво е количеството пърхащи и усмихващи се на всяка простотия, която кажат преподавателите в университета, нищо чудно, че има такива изпълнения.
    И подобни случаи нямаше изобщо да съществуват, ако хората не си мълчаха. Това май е останало от средните векове, когато жените са били виновни за всичко.
    Както и жертвите - и те винаги сами са си виновни. А жена-жертва, е, има ли нужда да коментирам? (за пояснение… това е сарказъм)
    Имам предвид, че това се е забило в съзнанията на много хора и смятат, че могат свободно да си разиграват коня, обвинявайки за всичко жертвите си. Намирам го за противно и абсурдно поведение, но това не променя фактът, че се случва. И което е по-страшно, в обществото това обвинение се приема и намира почва. Едва ли не накрая трябва да съжаляваме подобни хора: “те, горките, нападнати от зли студентки, които искат да спят с тях, ц, ц, ц”.
    Абсурдно е.
    Винаги ме е дразнело това “тя сама си е виновна” особено за изнасилванията. Чакай малко, ти уши нямаш ли или пък мозък, та да не можеш да разбереш или да се спреш?
    Май целият проблем идва от така разпространентоо мнение, че не, значи да.
    НЕ значи НЕ. И толкова.
    Докато на доста мъже не им влезе в главите това, все ще има подобни…. случки.

  12. Александър said, on декември 5th, 2007 at 11:43 am

    Е не, не мога да повярвам че жена мисли така! Наглите насилници/изнудвачи разчитат езика на тялото, но не за да разберат дали жертвата е готова с радост да прави секс с тях, а за да разберат дали е по-слаба и могат да я смачкат и принудят.
    Много жени и мъже са по-слаби и уязвими от други, не мисля че “справедливото им наказание” е дефакто изнасилване! Не виждам чак толкова голяма принципна разлика между двата варианта - силния физически човек да пребие по-слабия или силния емоционално да смачка по-мекушавия. Просто второто не може да се осъзнае на толкова просто ниво, не толкова безспорно доказуемо.

  13. Бу said, on декември 5th, 2007 at 11:54 am

    “Както и жертвите - и те винаги сами са си виновни. А жена-жертва, е, има ли нужда да коментирам?”

    А, нье, нье, нье! Категорично съм против това ‘тя сама си го е търсела’ като принцип. Няма такова нещо жена сама да си търси изнасилването. Може да има провокация - съзнателна или не, но не и търсене.

    Но си държа на мнението, че в случая девойката провокираше преподавателя с наивно-глуповати въпроси, за да каже той повече. Не вярвам на него, но и на нея не вярвам.

  14. Неизвестна said, on декември 5th, 2007 at 12:02 pm

    Трябва да призная, че докато го гледах, като дама, се почувствах неудобно.
    Ако бях студент в СУ - well, да бях толко тъпа че да запиша СУ, клипчето е достатъчно за да поискам да се махна НА МИНУТКАТА.

    Но говеда - бол.
    Явно ги отглеждат в СУ.
    Което не е толкова изненадващо, междувпрочем.
    Бастун с факултетен номер минавал четири семестъра в България. Ситуация, която няма как да ти се случи в Учебно Заведение, където се срещаш с Интелигентни Личности, за да Споделяте Идеи в творческа среда - навън.

    Да не забравя да го покажа на майка си, като дойде за Коледа, щото тя все ми намрънква че не трябвало да напусна българската образователна система на 17, че трябвало да запиша редовна специалност в СУ, че можело да си намеря добре платена работа с познанията оттам и да прекарам остатъка от съществуването си под влечуго като СУ преподавателя..произволно…заемащ позиция някъде-си.

    Егасиму шоуто си връткате обаче…вива бг парцалистика

    Впрочем подобни хора има навсякъде, не само в СУ, така че не съм сто процента съгласна с теб. Тук е по-сериозен проблема.
    Иначе…. ще ме прощаваш, но без подобни определения, защото не всички журналисти са такива и не е правилно да слагаш всички под общ знаменател.
    Е.

  15. Eneya said, on декември 5th, 2007 at 12:17 pm

    *вдига вежда* извинявай, но не съм съгласна напълно с теб. Има страхотни преподаватели в СУ. Това че има и адски много говеда, е съвсем друга история, но повярвай ми, нещата се развиват и се променят за добро.
    Да образованието тук и образователните институции са под всякаква критика, но най-лесното е да се октажеш и да му теглиш майната. Да, може би е по-добре в частност за теб, но генерално не променя нищо.
    Тъпа или не, все пак СУ се ползва с най-голям престиж, все още.
    И не мисля, че има само лоши неща в университета, просто хубавите се губят на фона на подобни дебилни истории.
    Аз лично още не съм се разочаровала прекалено.
    Може би си права, но не и се иска да се съглася с теб.
    Бу, съгласна съм с теб, но ще видим какво ще стане.

  16. Боян Юруков said, on декември 5th, 2007 at 12:36 pm

    Не съм гледал репортажа - снощи го нямаше в нета. Сега ще го пусна след малко. Гледах само откъса от предаването в Понеделник. Хрумна ми нещо. От подобно нещо може да бъде направен прекрасен изпит по разследваща журналистика. Който успее да разобличи маниакът професор, получава бонус. Единственото изискване е професорът да се преструва, да бъде изчистено всичко легално (нотариално заверено писмо с намеренията и целите на изпита до декана и може би до шефа на някоя медия) и студентите да не знаят. Така може да ги хванат и дали ще са честни журналисти - дали ще се поддадат.

  17. Owlsong said, on декември 5th, 2007 at 12:40 pm

    Да, виждали сме се наживо макар и преди страшно много време, но се съмнявам да си се азхубавила кой знае колко. ;)
    Александър е напълно прав, това определено не звучи като мнение на жена, а по-скоро като менние на сексуален маниак. Те имат навика да казват “Сами си го търсеха” или “Тя ме съблазняваше с езика на тялото”. Дали пък някой господин не е отмъкнал пасса на малката госпожица Апен или тя разкрива още по-непозната част от характера си, с която тепърва ще ни учудва…

  18. Eneya said, on декември 5th, 2007 at 1:13 pm

    *въздъхва*
    Това беше сарказъм, че е класическото оправдание, което се чува, когато се случи нещо такова. И че това, че хората си мълчат, е причината да продължава да се случва.

    Иначе - Александре, не знам, но на мен лично, като жена ми направи впечатление поведението на девойката. Бу както забелязваш също има подобно отношение. :) Прави ми и впечатление поведението на колежките ми на преподавателите ми. Повечето се закачат, някои минават границата, други не, номерът е да можеш да кажеш стига, когато се прекали.
    Още повече, че жените много повече забелязват подобни изпълнения, за разлика от мъжете. Както от женска страна, така и от мъжка.

    Аз осъждам неговото поведение, което е недупостимо. Коментарът ми беше, че за да не стават такива неща, просто трябва да си сигурен в собсвеното си поведение, за да си наясно, че причината е в чуждо съзнание.

  19. samotnata said, on декември 5th, 2007 at 2:14 pm

    Това е адски често срещано явление в този свят или по-точно в България. И наистина си е жив признак на липса на морал и себеуважение, защото така един вид не самата студентка продава себе си за една оценка, а той продава оценката си за едното чукане (с извинение).
    Преди време аз бях чула за подобен случай в УНСС.
    Една студентка отива при професота и той и казва, че ако тя прави секс с него ще й даде изпита с отличие (а по онова време там се говорило, че този изпит е почити невъзможен за взимане, макар че според мен няма нищо невъзможно) …
    Та, уговорили се хората, отишли предната вечер, професортъ си “свършил” работата и на следващият ден момичето отива на изпита. Сяда мрънка си нещо под носа, дава си книжката, Онзи и я врща с думите “БЛагодаря за взаимното удоволствие”, тя си я взима и излиза щастлива, защото е взела най - трудния изпит с отличие! Излиза от сградата, отваря си книжката, за да види оценката и вътре намира двойка на изпита плюс 20 лева.

    Нагло.
    Е.

  20. Александър said, on декември 5th, 2007 at 3:34 pm

    Eneya: Това, че езикът на тялото, както и по-свободното поведение могат да провокират е неоспоримо. Смятах колежките си, които идваха на определени изпити с определен тип деколтета за отвратително явление. Подобно поведение може да оправдае някой лееекичък опит за флирт от преподавател. Но не и подобни 99% директни предложения.
    А за опитите на момичето да го накара да каже нещо повече - мисля че бяха много наивни. Чудя се как ония образ не се усети, но може би го прави отдавна и се чувства неуловим. Единствената нейна реакция, която ми се стори естествена беше при опита за физически допир. Останалото го броя за напълно разбираемо, но не много качествено провокиране да каже повече, за да е неоспорим записът.

  21. ameliaekhart said, on декември 5th, 2007 at 5:19 pm

    Такаааа…
    Първата ми реакция: навремето бях приета в Пловдивския, след прехвърляне изкарах повечето време във Факултета по славянски филологии на Софийския. В момента уча в Търновския и в УНСС. Никой никога не си е позволил дори да ми намекне за това, за което се говори в материала, само че и никога не се е налагало да се измисля втори вариант за подготовка и “взимане” на изпита - за мен е въпрос на чест да знам повече от останалите си колеги.
    Втората реакция,Докато

  22. ameliaekhart said, on декември 5th, 2007 at 5:23 pm

    … гледах репортажа беше, че по-неприятен човек от този май не съм срещала - честно казано, аз бих го отразяла на първата секунда, в която се усетя, какво става. И тук вече стигаме до въпроса, това момиче поправителна сесия няма ли? Кураж като журналист да направи бесен скандал в катедрата няма ли? Защо трябва да се прави на ударена толкова време, че с преподавателя да се разменят реплики, каквито са обичайни между младежи? Никой от двамата ли не е чувал за изискванията, които социалните роли на преподателя и студента налагат?
    Не ми се пише повече. Аз не позволявам подобно поведение към себе си. Искрено съчувствам на това момиче заради много неща.

  23. kanew said, on декември 5th, 2007 at 8:35 pm

    Преди малко гледах и втората част. Имам чувството, че двамата правят видио клип за гадния секстормоз.

  24. ameliaekhart said, on декември 5th, 2007 at 9:50 pm

    Момичето се държи като ученичка в гимназията, при това такава, която играе на “не съм такава, ама не съм много сигурна, че не искам”. Това е като учебен филм на тема: “Как не трябва да се държим, ако искаме нещата да са ясни”, а подобно женско поведение дава сигнали, за които ответната страна няма как да остане глуха. Беше неприятно за гледане и заради двамата.

  25. smalltalk said, on декември 6th, 2007 at 9:54 am

    Какво видях в репортажите дотук:
    - преподавател, който за да пише оценка си иска нещо
    - студентка, която не му дава
    Това е. Нищо повече, нищо по-малко. Фактите свършват до тук.
    В блогсферата видях доста коментари от типа: този е отвратителен, но и на тази не и е чиста работата. Дали е чиста или не, ние не знаем. В записите няма ясни и твърди факти, което да ни доведе до едното или другото заключение. При липса на достатъчно факти повечето хора доизграждат пълната картина и останалата част от историята не по обективно най-вероятния начин, а по начин който тях ги устройва най-много, подхожда на вътрешния им свят и разбиране и ако не да ги прави щастливи, то поне доволни от себе си.
    ameliaekhart например, заявява че тя никога не би допуснала такова отношение към себе си и обвинява студентката, че се държи “като ученичка в гимназията, при това такава, която играе на “не съм такава, ама не съм много сигурна, че не искам”. Това разбира се е субективно мнение. Поведението на студентката може да се третира по много начини от различни хора. Едно много вероятно е това което казва Александър по-горе, а именно, че тя се държи по начин, по който се опитва да подтикне преподавателя да каже още малко, за да стане записът “неуспорим”.
    ameliaekhart също задава въпросите дали не е било възможно момичето да се яви на поправителна сесия и дали не е можела да вдигне скандал в катедрата. Разбира се ameliaekhart не познава вътрешната уредба на факултета и не знае дали поправителната сесия няма да е при същия преподавател и т.н. ameliaekhart не допсука, че студентката може да е избрала господари на ефира и скритата камера като средство, за да се вдигне повече шум, преподавателят да бъде уволнен, като по-този начин да спести подобни ситуации на свои колежки в бъдеще. Добрите намерения на студентката са нещо, което ameliaekhart не допуска.
    Eneya от своя стана си задава въпроса защо от целия курс преподавателят и по стилистика само с нея не се закачал. Тя обяснява това с нейната недостъпност и не-елементарност. По-долу Owlsong го обяснява с това, че външният и вид е “малко отблъскващ”. Аз не знам дали Eneya е с отблъскващ външен вид и дали преподавателят и по стилистика би се спрял пред нейната не-елементарност. Не разполагам с факти и не мога да взема становище.
    С всичко това се опитах да покажа как една и съща ситуация може да бъде интерпретирана по много различни начини, когато липсват ясни и неопровержими данни. Начинът по който повечето хора ще я интерпретират е резултат на техния субективизъм.
    Това което ме учудва е, че в ситуация в която има ясно изразен и неопровержим злодей и студентка, за която няма нито един ясен факт, че не и е чиста работата, доста хора обръщат повече внимание, дори и ако вземем пред вид само количеството написан текст, на нечистата работа на студентката.

  26. nervousshark said, on декември 6th, 2007 at 10:12 am

    Мдам, точно за това у нас повечето жени си мълчат, след като са подложени на сексуален тормоз. Защото явно не им е чиста работата.

  27. amelia said, on декември 6th, 2007 at 10:58 am

    Ами! Никого не обвинявам, просто няма как да забравя, че на 22 /на колкото може да е студентка в 4-ти курс/, вече имах дете и през ум не ми е минавало да говоря с мъж така, че да не става ясно, давам ли се или не :)
    Обзалагам се, че въпросният преподавател по стилистика е проф. Стефан Брезински, човек, за когото колежките говореха, че ги кани на кафе. Ако е така, не съм била от поканените, затова пък пазя отлични спомени от лекциите му, знам учебниците му наизуст и, естествено, имам отличен.: )
    Остави ме ти мене - аз съм от зубрачите, от ония, които учат за изпит не от лекции по няколко листа, а от няколко учебника, а на тази порода хора не им се налага да измисля втори и трети начин за полагането на даден изпит. Виж, ако при всички усилия, които полагам за ученето си, някой преподавател си позволи да ми иска нещо, което няма да му се даде по силата на много обстоятелства, тогава… не искам да го мисля, защото побеснее ли една жена Овен, и Бог няма да му помогне.
    Дали Амелия допуска едно или друго, има ли някакво значение? Ако ми се случи нещо подобно при някой от безкрайните ми изпити, гарантирам обаче, че няма да седя с гръб към камерата. :)

  28. ира said, on декември 7th, 2007 at 10:02 am

    Според мен тъпаци, които никога не са били попадали в подобна ситуация трябва да си затварят плювалниците. Накратко: познавам преподавателя лично, тази гнида се държеше така с всички. Просто това момиче беше в най-неизгодна ситуация и той се възползва да я шантажира. Едва ли тя щеше да си отвори устата ако и беше написал оценка, едво ли някоя от нас щеше да каже нещо по въпроса.
    Не ми говорете, че каквото повикало, такова се обадило. Никой по никакъв начин не е предизвиквал Борис Ангелов-той сам скъсяваше дистанцията. Говоренето на “ти” и лафчетата бяха нещо наложено от него. Когато следването ти зависи от разни изкуфяли нещастници или играеш по техните правила или отпадаш. Някои казват трябвало да има достойнство, защото е имала такова за това сега сумати компетентни кретени седят и си чешат клавишите против нея.
    Пожелавам Ви никога вашата дъщеря да не попадне в подобна ситуация, защото тогава ще разберете, че няма черно и бяло…
    И вземете се по разстърсете малко какво е това нещо вторична виктимизация и го спестете на момичето.
    Дееба и нещастниците.

  29. ира said, on декември 7th, 2007 at 10:09 am

    А, забравих да допълня за незнаещите- момичето искаше да се справи без медиен шум. Подаде си молба по каналния ред, на която се отговори след незнам си колко месеца с някъв кретенски отговор.
    Целият екип от преподаватели е държаха като парцал с нея- тя си плати достатъчно, сега е нагов ред…

Leave a Reply